המהדורה של 08.02.2012

בית המשפט הפך ההחלטה נגד "עובדה"

בית המשפט העליון קבע היום כי בכתבה ששודרה לפני כשבע שנים בתכנית "עובדה" בעניינו של סרן ר', לא הופרו דיני לשון הרע. כך למעשה הפך העליון את החלטת בית המשפט המחוזי. לעומת זאת קבעו השופטים כי הקדימון לתוכנית אכן היווה לשון הרע, ולפיכך במקום 300 אלף שקלים יקבל סרן ר' 100 אלף שקלים כפיצוי

המהדורה המרכזית - כל הכתבות